8 przegryzek, które można podjadać bez wyrzutów sumienia – nawet późnym wieczorem!

Cóż podjadanie jest złe, jedzenie między posiłkami jest be, jedzenie po 18.00 grozi otyłością itd.

8 przegryzek, które można podjadać bez wyrzutów sumienia – nawet późnym wieczorem!

Wie to chyba każdy, kto dba o linię. Ale nie każdy wie, że są pewne produkty, które można podjadać, oczywiście w rozsądnych ilościach bez wyrzutów sumienia.

via GIPHY

1. Ser

Owszem ser jest kaloryczny, ale napakowany proteinami, dzięki którym poczujecie szybko sytość. Mamy oczywiście na myśli dwa plasterki, a nie pół kilograma sera, niemniej jeśli czujesz głód ser przyniesie Ci uczucie ulgi.

2. Serek wiejski

I w tym przypadku proteiny i wapń zrobią swoje. Wolno się trawi, dlatego można jeść go wieczorem. Zapewni uczucie pełności, a jednocześnie nie odkłada się w postaci tłuszczu.

via GIPHY

3. Hummus

Ostatnio stał się bardzo popularny. Najlepszy jest oczywiście ten zrobiony samodzielnie, pozbawiony zbędnych dodatków. Hummus zjedzony w postaci dipu z marchewkami czy selerem dostarczy składników odżywczych i nie wejdzie w biodra.

4. Jogurt

Dowiedziono, że jogurt grecki to idealna przekąska. Dużo protein, mało tłuszczu i brak cukru. Dodajcie maliny lub jagody i macie zdrową wieczorną przekąskę bez obaw o przyrost wagi.
 

via GIPHY

5. Popcorn
 
Oczywiście nie ten z dodatkiem masła, z toną soli i przygotowywany w mikrofali. Ale domowy popcorn, zrobiony na suchej patelni, z dodatkiem ziół, chili, czy odrobiną soli himalajskiej to zupełnie co innego. Staje się zdrową przekąską, która stymuluje trawienie. Jest lekki i ma mało kalorii!

6. Jajka
 
Kolejna propozycja na wieczór. Jedno jajko ma tylko 75 kalorii i duuużo białka. Możecie zjeść je na twardo, miękko, czy sadzone – byle bez tłuszczu.
 
7. Warzywa
 
Najlepiej w roli przekąski sprawi się marchewka, seler czy sałata z warzywami.
 


 
8. Banany
 
Mimo, że mają sporo kalorii dostarczają tak potrzebnego magnezu i potasu, dlatego relaksują mięśnie i pomagają zasnąć.
 
Przy okazji przestrzegamy przed jedzeniem wieczorem jabłek. Dlaczego? Ponieważ zawarte w nich pektyny i błonnik są ciężkostrawne, a to utrudnia zasypianie.
 


 
Opcji jest jak widać sporo. I nie obalamy mitu, słone orzeszki, chipsy, krakersy i tym podobne nie wyjdą na zdrowie i przysporzą kilogramów. Ale zdrowe alternatywy to jest coś, co możesz bezkarnie wcinać. One nie zaprzepaszczą walki o smukłą i zdrową sylwetkę.

źródło:webniusy.com