7 ćwiczeń, które mogą pomóc Ci spalić mnóstwo kalorii, nawet podczas oglądania telewizji

Wygląda na to, że nie można efektywnie spalać kalorii podczas oglądania telewizji, ale to nieprawda. Istnieje kilka skutecznych ćwiczeń, które są łatwe do wykonania w domu i nie potrzebujesz do tego specjalnego sprzętu.

7 ćwiczeń, które mogą pomóc Ci spalić mnóstwo kalorii, nawet podczas oglądania telewizji

1. Ćwiczenie dłoni w dół

7 ćwiczeń, które mogą pomóc Ci spalić mnóstwo kalorii, nawet podczas oglądania telewizji

To ćwiczenie pomoże ci  spalić tłuszcz wokół ramion . Jest to bardzo łatwe do zrobienia, nawet przed telewizorem.

  1. Stań prosto, stopy rozstawione na szerokość barków.
  2. Podnieś ręce na boki.
  3. Trzymaj przedramiona prostopadle do ramion. Twoje ramiona powinny być napięte. Nie ruszaj się ani nie wzruszaj ramionami.
  4. Dociśnij łopatki i ściśnij je.
  5. Zacznij podnosić i opuszczać ręce.
  6. Kontynuuj spokojne oddychanie.
  7. Powtarzaj przez 45 sekund do 1 minuty.

2. Odmiana muchy w klatce piersiowej

7 ćwiczeń, które mogą pomóc Ci spalić mnóstwo kalorii, nawet podczas oglądania telewizji

Aby  zmaksymalizować efekt poprzedniego ćwiczenia i zobaczyć wyniki szybciej zrobić  to następny:

  1. Stań prosto, stopy rozstawione na szerokość barków.
  2. Podnieś ręce na boki i zegnij je pod kątem 90 ° w łokciu.
  3. Zacisnąć przedramiona przed sobą, a następnie przywrócić ramiona do ich pierwotnej pozycji.
  4. Kontynuuj zaciskanie i powrót do pierwotnej pozycji. Twoje ramiona powinny być napięte.
  5. Powtarzaj przez 45 sekund do 1 minuty.

3. Wysokie kolana

7 ćwiczeń, które mogą pomóc Ci spalić mnóstwo kalorii, nawet podczas oglądania telewizji

Ćwiczenie na wysokich kolanach jest  intensywnym ćwiczeniem sercowo-naczyniowym, które wzmacnia wszystkie mięśnie nóg, przyspiesza tętno oraz poprawia pęd i koordynację.

  1. Stań z nogami rozstawionymi na szerokość bioder.
  2. Ręce powinny być przed sobą, zgięte w łokciach, dłońmi skierowanymi w dół.
  3. Trzymaj klatkę piersiową do góry.
  4. Zacznij biegać w miejscu szybko, ale płynnie, podnosząc lewe i prawe kolana do klatki piersiowej.
  5. Rób to tak długo, jak chcesz.

4. Przysiady na krześle

7 ćwiczeń, które mogą pomóc Ci spalić mnóstwo kalorii, nawet podczas oglądania telewizji

Ćwiczenie przysiadów na krześle jest bardzo skuteczne dla pośladków, zginaczy bioder i mięśnia czworogłowego.

  1. Ustaw krzesło za sobą.
  2. Stój prosto. Twoje stopy powinny być rozstawione na szerokość ramion, a palce u stóp powinny być skierowane do przodu.
  3. Twoje plecy powinny być proste.
  4. Powoli przykucnij, zginając kolana i odsuwając biodra do tyłu. Ściśnij swoje pośladki. Trzymaj klatkę piersiową i głowę do góry.

  5. Dotknij krzesła tyłkiem, a następnie wróć do pozycji wyjściowej.
  6. Początkujący mogą wypróbować jeden zestaw od 8 do 10 powtórzeń. Później możesz wykonać 3 serie po 10 do 12 powtórzeń.

5. Stojący skośny skręt

7 ćwiczeń, które mogą pomóc Ci spalić mnóstwo kalorii, nawet podczas oglądania telewizji

  1. Stań z nogami szerszymi niż szerokość bioder.
  2. Ugnij kolana. Ręce powinny być skierowane prosto na boki, dłońmi skierowanymi w dół.
  3. Zacznij opuszczać ciało na prawą stronę, zginając się w talii. Nie zginaj rąk.
  4. Kontynuuj przełączanie stron na tyle powtórzeń, ile możesz, aż poczujesz się zmęczony.

6. Podnoszenie siedzeń

7 ćwiczeń, które mogą pomóc Ci spalić mnóstwo kalorii, nawet podczas oglądania telewizji

To ćwiczenie wzmacnia mięśnie brzucha, ramiona i nadgarstki. Możesz łatwo wykonać to w domu. Potrzebujesz tylko krzesła.

  1. Zacznij od siedzenia na krawędzi krzesła. Kolana powinny być zgięte i dotykające, stopy powinny leżeć płasko na podłodze.
  2. Chwyć za krawędź krzesła. Twoje łokcie są lekko zgięte.
  3. Ściśnij mocno kolana i tyłek, jednocześnie naciskając dłońmi i wyciągając łokcie. Podnieś swoje ciało i zawiśnij nad siedzeniem. Pozostań tak przez 30 sekund.
  4. Powtórz 3 razy.

7. Spalić łup

7 ćwiczeń, które mogą pomóc Ci spalić mnóstwo kalorii, nawet podczas oglądania telewizji

Ćwiczenie spalania łupów jest po prostu idealne dla pośladków . Ponadto poprawia także równowagę i koncentrację.

  1. Stań prosto z rękami uniesionymi przed sobą. Złapcie dłonie razem.
  2. Podnieś prawą nogę i zegnij ją w kolanie. Utrzymaj równowagę.
  3. Zacznij przesuwać prawą stopę do tyłu za lewą, opuszczając ciało w dół.
  4. Wróć do pozycji # 2.
  5. Powtarzaj przez 45 sekund, a następnie zmień nogi.

Bonus: Ćwicz rano.

7 ćwiczeń, które mogą pomóc Ci spalić mnóstwo kalorii, nawet podczas oglądania telewizji

Według  badań ludzie mogą spalić do  20% więcej tłuszczu, ćwicząc rano na czczo . Naukowcy odkryli, że ludzie, którzy ćwiczyli rano, nie spożywali dodatkowych kalorii i nie odczuwali zwiększonego apetytu w ciągu dnia.

źródło:brightside.me