4 kroki, które musisz wykonać, jeśli chcesz stracić swój piwny brzuch

Jedna z najbardziej oszczędnych części naszego ciała nie lubi żegnać się ze swoimi oszczędnościami. Istnieją jednak ćwiczenia, które pomogą Ci szybko nabrać formy, jeśli zastosujesz właściwe podejście.

4 kroki, które musisz wykonać, jeśli chcesz stracić swój piwny brzuch

Etap nr 1. Przemyśl swoją dietę

Postaraj się  zminimalizować ilość cukru i węglowodanów w swojej diecie : zastąp napoje gazowane herbatą, słodkie bułeczki z orzechami i owocami, a cukier miodem. Jedz więcej warzyw i błonnika.

Etap nr 2. Pozbądź się zbędnych kilogramów

Biegaj 30 minut dziennie, a wkrótce zobaczysz pozytywne zmiany w swojej formie. Jeśli na początku bieganie przez 30 minut jest dla Ciebie zbyt trudne, możesz chodzić i biegać. Bieganie spala 2,5 razy więcej kalorii niż chodzenie.

Pływaj co najmniej 30 minut 2-3 razy w tygodniu. Wybierz styl i tempo, które lubisz. Najważniejsze jest, aby pozostać w ruchu, ponieważ wszelkie ćwiczenia w wodzie pomagają schudnąć: jedna godzina intensywnego pływania może pomóc spalić 500 kalorii.

Jazda na rowerze to jedno z podstawowych ćwiczeń, które możesz wykonać, jeśli chcesz schudnąć. Rób to 2-3 razy w tygodniu w wygodnym tempie.

Etap nr 3. Wzmocnij mięśnie brzucha

Ćwiczenia cardio pomogą Ci zrzucić zbędne kilogramy, ale nie sprawią, że brzuch będzie całkowicie płaski. Potrzebujesz kompleksowego podejścia, w którym możesz zarówno schudnąć, jak i wzmocnić mięśnie.

Odkurzacz to świetne ćwiczenie . Aby to zrobić, po prostu wypuść całe powietrze z płuc, wciągnij mięśnie brzucha w kierunku kręgosłupa i wstrzymaj oddech na 15-20 sekund. Powtórz to 10 razy, 3-4 razy dziennie, a kilka tygodni później zauważysz, że twoja talia się zmniejszyła.

Deska . Proste, ale bardzo skuteczne ćwiczenie. Rób to 2-3 razy dziennie przez 30 sekund, stopniowo zwiększając czas trwania. Oprócz spalania kalorii i wzmocnienia mięśni brzucha poprawia również postawę i odciąża kręgosłup.

Etap nr 4. Odpręż się

Brzuszki. Ćwiczenia te będą robić abs i twój rdzeń silniejsza. Wzmocnienie rdzenia odciąży inne grupy mięśni. Wypróbuj różne rodzaje  brzuszków , aby rozwinąć mięśnie brzucha.

4 Must-Follow Steps If You Want to Lose Your Beer Belly

Podnoszenie nóg. Połóż się na plecach i połóż ręce na podłodze, aby zachować równowagę. Powoli podnieś nogi 10-15 razy. Za 30 dni zaczniesz zauważać postęp.

Premia

4 Must-Follow Steps If You Want to Lose Your Beer Belly
źródło:brightside.me